2015 DUCATI 1299 PANIGALE S – Pierwsza jazda

Nowy 2015 Ducati 1299 Panigale szuka odkupienia przez prostowanie błędów i niedociągnięć, odbierane w jakikolwiek sposób przez ostatnie kilka lat. Jeśli uważasz, że jestem nieco melodramatyczny, oto co Prezes Claudio Domenicali Ducati powiedział: „Kiedy po raz pierwszy zrobiliśmy Panigale, zmieniliśmy całkowicie koncepcję ramy, silnika i tego jak ze sobą współpracują. – Domenicali, który uważa, że techniczny wyjście ze strefy komfortu jest konieczne do osiągnięcia znacznego postępu, dodał: „Zrobiliśmy to tak radykalnie bo … chcieliśmy mieć narzędzie, które byłoby podstawą aby być konkurencyjnymi dla czterocylindrowych motorów.”Ducati Panigale-S - stajnia

 

DUCATI 1299 PANIGALE

Zmiany? Jeszcze większy tłok – 116mm skutkuje jeszcze większą poprawą dla 1285 cc. To razem z nowymi prętami, stalowymi wykładzinami (z wkładkami ze stali) i idealnie dopasowanymi pozostałymi elementami poprawia całościowy efekt. Zupełnie nowy układ ze stali nierdzewnej, wtryskiwacze paliwa Twin i te same eliptyczne 67 mm ciała równoważące zużyty gaz przez rury o większych średnicach.

Cały ten projekt jest uważany przez Ducati za wielki sukces, o czym świadczy fakt, że prezes na konferencji prasowej powiedział: „Widzimy, że 1285 jest ogromnym sukcesem tego całego projektu”. Posłuchajmy tego brzmienia:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *